تولید انواع تسمه

شنبه 9 مرداد 1400
16:12
وحید یوسفی مهر

تولید انواع تسمه

تولید انواع تسمه : ایران ویرا تولید کننده انواع تسمه در ایران این مطلب را برای شما فراهم آورده است تا شما همراهان پس از آشنایی با تسمه و انواع تسمه و کارکرد های مختلف تسمه در خصوص تولید انواع تسمه اطلاعات مفیدی را به دست آورید.علاوه بر شناسایی استاندارد های تولید با ایران ویرا به عنوان یکی از برجسته ترین تولید کننده گان تسمه هم بیشتر و بهتر آشنا شوید.اما پیش از هر چیزی لازم میدانیم کمی در مورد تسمه به جهت یادآوری صحبت کنیم و سپس به این مطلب بپردازیم.

تسمه

همان طور که میدانید و صرفا برای یادآوری باید گفت که تسمه یک حلقه از ماده‌ای انعطاف‌پذیر است که برای ایجاد پیوند مکانیکی و انتقال انرژی بین دو یا چند شفت استفاده می‌شود. حتما می دانید که تسمه ها به دور پولی‌ها پیچیده حلقه می‌زنند. در یک سامانهٔ دارای دو پولی ممکن است هر دو پولی در یک جهت به گردش درآیند یا تسمه به صورت ضربدری باشد تا جهتشان مخالف گردد. اما در مورد نحوه اندازه گیری تسمه ها که کمتر به آن در مطالب تسمه پرداخته بودیم و بسیاری از دوستان در این مورد سوال هایی داشتند باید گفت که تسمه‌ها را معمولاً با یکاهای میلی‌متر یا اینچ اندازه‌گیری می‌کنند که در تسمه‌های میلی‌متری قطر خارجی و در تسمه‌های اینچی قطر داخلی ملاک اندازه‌گیری است.

انواع تسمه

می توان انواع تسمه را به دسته بندی های زیر تقسیم کرد اما نکته قابل توجه این است که دنیای تسمه بسیار بزرگ و وسیع و هر روز در حال گسترش است.

تسمه تایم صنعتی

تسمه تایمینگ صنعتی

تسمه شیاری

تسمه های نقاله

نوار نقاله

تسمه برزنتی

تسمه گریپ

تسمه v-belt

تسمه آجدار

تسمه گرد

تسمه تخت

تولید انواع تسمه

همان طور که در بالا دیدید تسمه انواع بسیار مختلفی دارد لذا تولید انواع تسمه کاری بسیار حساس و دقیق خواهد بود کم ترین اشتباه در انتخاب ضخامت ها و یا در کیفیت نهایی می تواند موجب یک حادثه بزرگ در صنایع تولیدی شود به همین دلیل شناسایی تولید کننده گان و استاندارد هایی که در تولید به کار می گیرند می تواند به شما در انتخاب تان کمک کند به همین دلیل است که ایران ویرا به صورت شفاف همیشه پاسخ گوی تمامی همراهان خود می باشد تا بهترین راهنمایی ها را در خصوص نحوه و شرایط تولید انواع تسمه داشته باشد و به این ترتیب شما را همراهی کند.

ایران ویرا تمامی انواع تسمه را که در بالا ذکر کردیم با توجه به توان بالای مجموعه و همچنین با رعایت بالاترین استاندارد های تولید در اختیار شما همراهان عزیز قرار میدهد.همچنین شما می توانید در خصوص تولید و نحوه تولید و با ما تماس حاصل فرمایید تا توسط همکاران و کارشناسان ایران ویرا اطلاعات مفیدی را به دست آورید.


[ بازدید : 12 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به گروه صنعتی ایران ویرا است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]