نوار نقاله

پنجشنبه 28 اسفند 1399
12:12
وحید یوسفی مهر

نوار نقاله

نوار نقاله در عبارت از دو کلمه نوار و نقال ساخته شده است که عبارت نوارنشان از یک حلقه بسته دارد که به صورت پهن و عرض دار و انعطاف پذیر است که نقاله قابلیت نقل کردن جسمی یا جرمی را توسط نوار نشان می دهد که به آن تسمه نقاله نیز گفته می شوداین نوار دایما در حال کشش و انعطاف هست پس باید در برابر نیروهای کششی و خمشی استحکام کافی داشته باشد واز دو بخش بلت و تجهیزات مکانیکی ساخته می شود.

این نوار به مثابه هم جاده و هم سیستم حرکتی یک مجموعه تولیدی و پردازشی است. با ماشینی شدن صنعت و عدم دخالت انسان نیاز به نقاله ها گسترش صد چندان یافته است. نقاله مثل مسیر بسته ای است که باری را جابجا می کند و مدام این چرخه تکرار می شود. خواه هدف انتقال باشد و خواه هدف تعیین مسیری باشد که می بایست در طول آن، فرایند خاصی روی محصول انجام گیرد.

به صورت عامیانه از این دستگاه با نام نوار نقاله یاد می شود. در عمل این دو ماشین یکسان هستند و تنها در برخی ویژگی ها متفاوت هستند.

معمولا محل اتکای وسایل در این دستگاه به صورت زنجیری است و به منظور جابجایی موادی با شکل صلب مثل ظروف، جعبه ها و یا هرچیز دیگری استفاده می شود. اما در دستگاه تسمه نقاله به جای زنجیر از تسمه استفاده می شود. چون محل اتکا بسته است می توان موادی که شکل ثابت ندارند همچون شن و ماسه را منتقل کرد.

جنس نوار نقاله :

این دستگاه از اجزا و قطعات مختلفی تشکیل شده است.

اما مهمترین بخش آن تسمه است.

جنس تسمه ها با توجه به شرایط کاری متفاوت انتخاب می شود.

این تسمه می تواند حتی از فلزات برای برخی کارهای خاص تولید شوند اما اغلب تسمه ها از جنس های لاستیکی تولید می شوند.

تسمه های آج دار، استیل کرد، پی وی سی ، پی وی جی و تسمه نقاله V شکل انواع گوناگونی از تسمه ها هستند.

این تسمه جز وسیله های حمل کننده سیستم های انتقال موادهای تسمه ای می باشند.

شکل ظاهری آنها به این صورت است که دو قرقره یا بیشتر به وسیله یک حلقه از تسمه هایی که برای حمل مواد هستند به دور آن پیچیده می شود.

مزایای استفاده از آن :

مزایا و ویژگی های استفاده از نقاله منجید دار

نوار نقاله منجید دار یا همان TEXTER دارای چندین لایه متنوع است.(همین امر باعث شده تا این نمونه از نوار نقاله یعنی نوار نقاله منجید دار بیشترین استفاده را نسبت به سایر نمونه ها داشته باشد.)

در نوار نقاله منجید دار از الیاف منجید استفاده شده؛ در قسمت طول آن یعنی تارها از جنس پلی استر بوده که موجب شده تا افزایش طولی آن کم شود، همچنین در قسمت عرضی آن( پودها) به دلیل استفاده از نایلون به راحتی انعطاف پذیر خواهند بود.

کارکرد بسیار خوبی در برابر ضربه ها دارد زیرا در نوار نقاله منجید دار لاستیک نایلون به کار رفته است.

از دیگر ویژگی های این نوع نوار نقاله موارد زیر می باشد:

مقدار چسبندگی متناسب با لاستیک منجیدها

متنوع بودن کاورها

محکم بودن و استقامت در مقابل پاره شدن های احتمالی

ضد رطوبت بودن


[ بازدید : 49 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

فروش انواع تسمه

پنجشنبه 28 اسفند 1399
12:11
وحید یوسفی مهر

فروش انواع تسمه

فروش انواع تسمه عنوان مطلبی است که ایران ویرا برای شما همراهان فراهم آورده است.برای انتخاب و خرید تسمه باید شناخت قابل قبولی از تسمه،انواع تسمه و همچنین استاندارد هایی که در ساخت و تولید و ارائه تسمه رعایت می شود داشته باشیم.ایران ویرا به عنوان یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان تسمه در ایران در زمینه فروش انواع تسمه فعالیت گسترده ای دارد.برای آنکه توانایی های ایران ویرا در زمینه فروش انواع تسمه را بررسی کنیم ابتدا لازم است کمی در مورد انواع تسمه بدانیم.

انواع تسمه

همان طور که پیش تر بیان کردیم تسمه ها دارای انواع مختلفی هستند که به معرفی چند مورد از آنها می پردازیم:

تسمه تخت ( Flat belts ): این تسمه ها به طور گسترده در قرن های 19 و اوایل قرن 20 کاربرد بسیاری داشته که برای انتقال قدرت در کارخانه ها استفاده می شده. کاربرد آن ها در مزارع و معادن و .... از قبیل کارخانه های چوب بری، خرمن کوب نوار نقاله و .... می باشد.جنس تسمه تخت از چرم ، پارچه و یا لاستیک ،پلیمر است.

تسمه گرد ( round belts):تسمه هایی با سطح مقطع دایره ای شکل هستند و برای اجرا در پولی هایی با شیارهای v شکل با زایه 60 درجه طراحی شده اند.این شیارهای گرد زمانی مناسب هستند که چرخ پولی های گرد به سمت تسمه ها راهنمایی شده باشند.این تسمه در طول ها و اندازه های مختلف تولید می شود که برای اتصال این تسمه از یک جز اصلی یا اتصال فلزی و یا جوش استفاده می شود.

تسمه ذوزنقه ای (v-belts):این تسمه که به عنوان تسمهv شناخته می شود و سطح مقطع آن ها ذوزنقه ای شکل است و مشکل هایی از جمله لغزش و هم ترازی را حل می کند.این تسمه ها به خاطر ضخامت بزرگترشان نسبت به تسمه های تخت ، نیاز به پولی های بزرگتری دارند و دارای طول های قابل تنظیم با قابلیت جداسازی قطعات و متعلقات در هنگام لزوم می باشد.برای بدست آوردن قدرت بالای مورد نیاز 2 یا چند تسمه ذوزنقه ای را در آرایشی به نامmulti-v در کنار یکدیگر به هم متصل می کنند که در خوشه های چند شیار قابل اجرا می باشند.

تسمه چند شیار (multi-groove belts):این تسمه معمولا از 5 یا 6 تسمهV شکل در کنار یکدیگر ساخنه می شود به همین خاطر برای همان سطح دیسک ، تسمه نازکتری نسبت به ذوزنقه ای به ما می دهد که این دلیل انعطاف پذیر بودن تسمه می باشد اگرچه اغلب پهن تر است که این انعطاف پذیری باعث افزایش بهره وری می شود.خم شدن مداوم تسمه ، انرژی کمتری را در اصطکاک داخلی به هدر می دهد.این افزایش بهره وری در عمل به دلیل کاهش اثرات حرارت بر روی تسمه است. تسمه به مدت طولانی تری به صورت خنک تر در سرویس عمل می کند.این توانایی درخم شدن ،به طراحان اجازه می دهد که مسیر را به صورت یک مجموعه و یا به صورت مارپیچی طراحی کنند.این خصوصیت می تواند به طراحی یک موتور محکم که در آن لوازم جانبی خیلی نزدیک به بلوک موتور نصب شده و نیازی به ارائه تنظیمات تنیدگی نمی باشد، کمک کند. کل این تسمه ممکن است به وسیله یک زنجیر پولی تنیده شود.

تسمه آجدار (ribbed belt): تسمه آجدار ، تسمه انتقال قدرت است که شامل شیارهای طولانی می باشد وعمل تماس بین دنده تسمه و شیار پولی را انجام می دهد. این تسمه دارای یک ساختار تک قطعه ای است که این ساختار برای توزیع یکنواخت تنش در سراسر عرض پولی در جایی که تسمه در حال تماس است ،ارائه شده است.تسمه آجدار دارای محدوده قدرت تاKW 600 بوده، با نسبت سرعت بالا، دارای حرکت مارپیچی شکل ، طول عمر بالا، پایداری و یکنواختی در تنش دیسک است و باعث کاهش ارتعاش می شود.این تسمه در کمپرسور،دوچرخه تناسب اندام،ماشین آلات کشاورزی، میکسر مواد غذایی، ماشین لباسشویی ، ماشین چمن زنی و...استفاد می شود.

فروش انواع تسمه

ایران ویرا در زمینه فروش انواع تسمه در ایران از یکی از پیشگامان شناخته می شود.همان طور که میدانید استاندارد های رعایت شده در تولید تسمه می تواند تفاوت ها را رقم بزند.ایران ویرا در زمینه فروش انواع تسمه موفقیت خود را مدیون استاندارد هایی میداند که در تولید رعایت کرده است.شما می توانید با کارشناسان ایران ویرا تماس بگیرید.تولید و فروش انواع تسمه تخصص ایران ویرا است.


[ بازدید : 47 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

تولید انواع تسمه

پنجشنبه 28 اسفند 1399
12:10
وحید یوسفی مهر

تولید انواع تسمه

تولید انواع تسمه : ایران ویرا تولید کننده انواع تسمه در ایران این مطلب را برای شما فراهم آورده است تا شما همراهان پس از آشنایی با تسمه و انواع تسمه و کارکرد های مختلف تسمه در خصوص تولید انواع تسمه اطلاعات مفیدی را به دست آورید.علاوه بر شناسایی استاندارد های تولید با ایران ویرا به عنوان یکی از برجسته ترین تولید کننده گان تسمه هم بیشتر و بهتر آشنا شوید.اما پیش از هر چیزی لازم میدانیم کمی در مورد تسمه به جهت یادآوری صحبت کنیم و سپس به این مطلب بپردازیم.

تسمه

همان طور که میدانید و صرفا برای یادآوری باید گفت که تسمه یک حلقه از ماده‌ای انعطاف‌پذیر است که برای ایجاد پیوند مکانیکی و انتقال انرژی بین دو یا چند شفت استفاده می‌شود. حتما می دانید که تسمه ها به دور پولی‌ها پیچیده حلقه می‌زنند. در یک سامانهٔ دارای دو پولی ممکن است هر دو پولی در یک جهت به گردش درآیند یا تسمه به صورت ضربدری باشد تا جهتشان مخالف گردد. اما در مورد نحوه اندازه گیری تسمه ها که کمتر به آن در مطالب تسمه پرداخته بودیم و بسیاری از دوستان در این مورد سوال هایی داشتند باید گفت که تسمه‌ها را معمولاً با یکاهای میلی‌متر یا اینچ اندازه‌گیری می‌کنند که در تسمه‌های میلی‌متری قطر خارجی و در تسمه‌های اینچی قطر داخلی ملاک اندازه‌گیری است.

انواع تسمه

می توان انواع تسمه را به دسته بندی های زیر تقسیم کرد اما نکته قابل توجه این است که دنیای تسمه بسیار بزرگ و وسیع و هر روز در حال گسترش است.

تسمه تایم صنعتی

تسمه تایمینگ صنعتی

تسمه شیاری

تسمه های نقاله

نوار نقاله

تسمه برزنتی

تسمه گریپ

تسمه v-belt

تسمه آجدار

تسمه گرد

تسمه تخت

تولید انواع تسمه

همان طور که در بالا دیدید تسمه انواع بسیار مختلفی دارد لذا تولید انواع تسمه کاری بسیار حساس و دقیق خواهد بود کم ترین اشتباه در انتخاب ضخامت ها و یا در کیفیت نهایی می تواند موجب یک حادثه بزرگ در صنایع تولیدی شود به همین دلیل شناسایی تولید کننده گان و استاندارد هایی که در تولید به کار می گیرند می تواند به شما در انتخاب تان کمک کند به همین دلیل است که ایران ویرا به صورت شفاف همیشه پاسخ گوی تمامی همراهان خود می باشد تا بهترین راهنمایی ها را در خصوص نحوه و شرایط تولید انواع تسمه داشته باشد و به این ترتیب شما را همراهی کند.

ایران ویرا تمامی انواع تسمه را که در بالا ذکر کردیم با توجه به توان بالای مجموعه و همچنین با رعایت بالاترین استاندارد های تولید در اختیار شما همراهان عزیز قرار میدهد.همچنین شما می توانید در خصوص تولید و نحوه تولید و با ما تماس حاصل فرمایید تا توسط همکاران و کارشناسان ایران ویرا اطلاعات مفیدی را به دست آورید.


[ بازدید : 46 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

تسمه مدولار

پنجشنبه 28 اسفند 1399
12:10
وحید یوسفی مهر

تسمه مدولار

تسمه مدولار که یکی از انواع تسمه نقاله می باشد، تماماً از جنس پلاستیک مقاوم و محکم بوده و از سر هم بندی کردن قطعات پلاستیکی کوچک با سایز استاندارد ساخته می شوند، با در کنار یکدیگر قرار دادن این قطعات کوچک پلاستیکی می توان تسمه نقاله ای با عرض و طول مشخص، مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا بدست آورد که با توجه به پلاستیکی بودن آن در بسیاری از خطوط شستشوی مواد بهداشتی و غذایی کاربرد دارد. در واقع پلاستیکی بودن تمام اجزاء تسمه مدولار اعم از قطعات کوچک تسمه، پیم، قفل و چرخ دنده های حرکتی زیر نوار، این نوع تسمه را به گونه ای ضد آب کرده است.
مصرف تسمه نقاله مدولار به ویژه در صنایع غذایی روز به روز در حال افزایش بوده و قابلیت نصب پروفیل در آن برای خطوط شیبدار و همچنین امکان استفاده از نوع مشبک (سوراخدار) جهت دفع آب، آن را پرکاربردتر نیز کرده است. دیگر مشخصه تسمه مدولار که آن را بسیار اقتصادی کرده است قابلیت ترمیم و جایگزینی قطعات آسیب دیده می باشد.

مشخصات تسمه مدولار

1

نوع

یکی از انواع تسمه نقاله می باشد.

2

جنس

تماما پلاستیک

3

استحکام

مقاوم در باربر ضربه و قابلیت تحمل وزن بالا

4

مقاومت در برابر آب

این تسمه از انواع تسمه هایی می باشد که کاملا ضد آب است.

5

تعمیر و نگهداری

دارای قابلیت ترمیم و جایگزینی می باشد که همین مسئله هزینه تعمیر و نگهداری را بسیار پائین می آورد.

6

سازگاری با خطوط مختلف

از این نوع تسمه می توان در خطوط شیب دار نیز استفاده کرد.

7

قابلیت دفع اب

از نوع مشبک این تسمه برای دفع آب می توان استفاده کرد. نوع مشبک یا همان نوع سوراخدار می تواند کمک کند که این نوع تسمه آب را دفع نماید.

8

کاربرد

با توجه به مشخصات تسمه مدولار این تسمه در صنایع غذایی بسیار پر کاربرد می باشد.


[ بازدید : 53 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

تسمه تایم

پنجشنبه 28 اسفند 1399
12:09
وحید یوسفی مهر

تسمه تایم

این عنوان مطلبی ست که امروز به شرح و بسط آن خواهیم پرداخت.اگر از همراهان همیشگی ایران ویرا هستید و اگر مطالبی که برای شما در سایت تخصصی ایران ویرا پیش از این آماده کرده ایم را مطالعه کرده باشید به خوبی می دانید تفاوت تسمه تایم و تسمه نقاله در چیست؟چرا که ما هر آنچه در مورد ویژگی های تسمه تایم و تسمه نقاله بوده را بیان کردیم . حال اگر شناختمان کامل شده باشد در مورد ویژگی های این دو،پیدا کردن تفاوت هایشان امری بسیار ساده و در دست رس خواهد بود.

امروزه همه میدانیم که تسمه ها در صنعت چه نقش مهمی را ایفا می کنند و هر نوع تسمه برای کاربرد خاص خود چگونه می تواند باعث تسریع و یا تسهیل اموری شود که ما برای انجام شدنشان به آسان تر انجام شدنشان و یا سریع تر انجام شدنشان نیاز داریم.اما اگر بخواهیم در سه کلمه کاربرد تسمه ها را بکار ببریم در کنار تسریع و تسهیل شدن کار ،مطابق نظامی دقیق انجام شدن کار هم، بسیار ویژگی کاربردی و ضروری ست.

بدون تردید می دانید این مورد اخر یعنی ایجاد نظام دقیق برای انجام اعمال مکانیکی به عهده تسمه تایم خواهد بود،اما نقش تسمه نقاله چیست؟در یک کلمه باید گفت:تسهیل کار.انواع دیگری از تسمه ها موجب تسریع می شوند که در ادامه و در مقالات بعدی در موردشان بیشتر خواهیم گفت.

اصلی ترین تفاوت تسمه تایم و تسمه نقاله را حالا میدانیم.به طور خلاصه و ب اساس ماهیت به وجود آمدنشان.تسمه تایم ایجاد نظم و تسمه نقاله آسان تر شدن کار های قابل اجرا.به رسم عادت ایران ویرا پیش از بررسی کامل عنوان مطلب شما را به مطلبی راهنمایی میکند که اگر همین حالا به فکر خرید تسمه هستید بتوانید به راحتی بهترین تصمیم ممکن را بگیرید.همچنین برای خرید انواع تسمه تایم هم ما شما را به مقاله ای دیگر راهنمایی خواهیم کرد. امیدواریم که این مورد بتواند به شما کمک کند.

تسمه تایم

ما در مطلبی با عنوان تسمه تایم هر آنچه در مورد این قطعه ضروری و کاربردی لازم بود را ارائه کردیم..اما مختصر توضیحی برای اینکه بتوانیم به تفاوت های تسمه تایم و تسمه نقاله برسیم لازم است.البته نگران نباشید ما در انتهای مطلب تسمه تایم شما را به متن کامل شناخت تسمه تایم هدایت خواهیم کرد.

تسمه تایم چیست و چه کاربردی دارد؟حتما با ما همراه باشید. ایران ویرا برای شما خواهد گفت.

ساده و سریع اگر بخواهیم بگوییم:تسمه تایم قطعه ای ضروری در موتور های مکانیکی هستند که برقرار کننده نظم می باشند.همان طور که از نامشان پیداست باعث تقسیم دقیق زمان بندی می شوند و اگر به درستی نصب نشوند و یا بنا به دلایلی که پیش تر در مقاله ی تسمه تایم عنوان کردیم پارده شوند،با صدماتی رو به رو می شویم که این صدمات هزینه های بسیاری برای ما خواهند داشت.با توجه به اینکه اغلب ما خودرو داریم و بسیار به خودرو و سلامت موتور خودروی خود حساس هستیم برای شما از کاربرد تسمه تایم در خودرو می گویم.اگر پیستون ها و میل لنگ با هم برخورد کنند چه اتفاقی خواهد افتاد؟صدمه ی حاصل از این برخورد چه قدر سنگین خواهد بود؟کاربرد تسمه تایم دقیقا در همین نقطه است.اینکه این برخورد اتفاق نیفتد،این دو قطعه کار خود را بر اساس تایمی که تسمه تایم مشخص کرده است انجام دهند و هرگز شما پاسخ سوالات بالا را به دست نیاورید.بسیار خب حالا خوب می دانیم تسمه تایم چیست و چه کاربردی دارد،در ادامه به تسمه نقاله خواهیم پرداخت و بعد از آن شما خودتان تفاوت تسمه تایم و تسمه نقاله را خواهید گفت.

با توجه به اینکه ایران ویرا همیشه بر عهد خود پایبند است شما از طریق لینک زیر می توانید به صورت تخصصی و با جزئیات تسمه تایم را بشناسید.

تسمه نقاله

تسمه نقاله یکی از انواع تسمه های انتقال نیرو می باشد که در صنعت برای حمل به کار می رود.ما در ادامه شما را به مطلب تخصصی تسمه نقاله لینک خواهیم داد اما برای آنکه بتوانید خودتان تفاوت تسمه تایم و تسمه نقاله را در یابید به صورت مختصر در مورد تسمه نقاله خواهیم گفت.حتما دیده اید که در پروسه تولید مواد اولیه و یا محصول نهایی بر روی محوری حرکت میکنند و یا از پروسه تولید خارج و یا در پروسه تولید به بخش های مختلفی حمل می شوند و نیرو های انسانی دیگر وظیفه این حمل را به عهده ندارند.تسمه نقاله این وظیفه را به عهده گرفته و حمل می کند.اما شما که همیشه در خط تولید نیستید،شاید اصلا به خط تولید هیچ مجموعه ای نرفته باشید و یا تصویری ندیده باشید. پس چگونه می توانید تصور کنید؟خب ایرادی ندارد شما می توانید به فروشگاه های زنجیره ای بروید:البته آنجه تسمه نقاله نمی فروشند اما وقتی خرید های ضروری خود را انجام دادید درست پیش از آنکه کارت بانکی شما در انتظار تخلیه شدن است و فکر شما درگیر اعداد و ارقام خریدتان هست،با خودتان می گویید حالا این همه خرید را چگونه دانه به دانه تحویل متصدی بدهم؟ناگهان میبینید تختی روان برای شما در نظر گرفته اند که کالا هایتان بر روی آن به سمت متصدی می رود و حداقل حالا که قرار است انرژی کارت شما تخلیه شود انرژی خودتان تخلیه نشود.این تخت روان که خرید های شما را به سمت متصدی حمل می کند تسمه نقاله است.

بسیار خب حالا می دانیم تسمه نقاله چیست و چه کاربردی دارد؟همچنین میدانیم تسمه تایم چیست و چه کاربردی دارد پس همراه ما باشید که تفاوت تسمه تایم و تسمه نقاله را باهم بدانیم.اما به رسم ایران ویرا که بر عهد ماندن است ما در ذیل این سطر شما را به مقاله تسمه نقاله راهنمایی می کنیم تا هر چه بیشتر از این تسمه می خواهید بدانید را آنجا بیابید.

تفاوت تسمه تایم و تسمه نقاله

اما رسیدیم در انتهای متن به ابتدای متن.به تفاوت تسمه تایم و تسمه نقاله.اما نسبت به ابتدای متن حالا اطلاعات بیشتری داریم.بی شک این چند سطر آخر را شما از بر خواهید بود چرا که به خوبی می دانید تفاوت تسمه تایم و تسمه نقاله در چیست؟اما اجازه بدهید برای شما بنویسیم تا شما کم و کاستی هایی که در متن ما می بینید را برای ایران ویرا ارسال کنید.ما همه با هم می خواهیم بدانیم ،همان طور که در ایران ویرا ما همه با هم می خواهیم که موفق باشیم در صنعت.

تفاوت تسمه تایم و تسمه نقاله به صورت ساده در ماهیت کاربردی آنها ست که در ابتدا گفتم،یکی کار را برای ما آسان می کند و دیگری به موتوری که می خواهد کار را برای ما آسان تر کند نظم می دهد.به همین راحتی.شما نمی توانید بر روی تسمه تایم خرید های فروشگاهیتان را بگذارید اما می توانید با خیال راحت موتور ماشین خود را به تسمه تایم بسپارید تا مبادا پیستون و میل لنگ با هم برخورد کنند و مجبور شوید ماشین خود را با تسمه نقاله به تعمیر گاه هدایت کنید.ما منتظر تماس شما با کارشناسان ایران ویرا هستیم و همچنین منتظریم برداشت های خود را هم برای ما ارسال کنید.راستی می خواهید بدانید انواع تسمه ها چگونه کار می کنند؟در لینک زیر کاربرد و کارکرد انواع تسمه ها را بخوانید.


[ بازدید : 48 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

تسمه

پنجشنبه 28 اسفند 1399
12:08
وحید یوسفی مهر

تسمه

بی شک می توان گفت تسمه ها در ابعاد و انواع متفاوتی تولید می شوند به طور کلی مشخصات تسمه در این مدل ها یکسان است اما کاربرد آنها متفاوت می باشد، شرکت تولیدی ایران ویرا در زمینه تولید و فروش انواع تسمه فعالیت دارد. یکی از مهم ترین وسایلی که در صنعت بسیار کاربردی است تسمه می باشد، انواع تسمه شامل تسمه تایم،تسمه شیاری،تسمه نقاله،تسمه تخت،تسمه گرد و ... در صنعت استفاده می شود.

مشخصات تسمه

تسمه یکی از پر مصرف ترین لوازم مصرفی در صنایع مختلف می باشد و به نوعی تسمه پروانه یکی از ارکان اصلی به چرخش در آمدن چرخ های صنعت می باشد، تسمه یا تسمه پروانه در مدل ها و ابعاد مختلفی ساخته و عرضه میشود که مناسب با سایز دستگاه شما میتوانید بر طبق استاندارد سایز تسمه مدل مورد نظر را تهیه نمایید .

از معروفترین تولید کننده های این محصول می توان به : تسمه کره ای ، تسمه چینی ، تسمه فرانسوی و تسمه آلمانی اشاره کرد تسمه ایران ویرا با ارائه بهترین قیمت تسمه از بهترین برند های تسمه ، امکان خرید تسمه را برای شما کاربران گرامی فراهم نموده است. مشاهده این مطلب>>درباره تسمه v شکل

انواع تسمه

تسمه پروانه یا تسمه دینام که در بین صنعتگران با هر دو نام شناخته می شوند ، در صنعت کاربرد فراوانی دارند و به لحاظ فنی زیر شاخه های تسمه های انتقال قدرت تقسیم بندی می شوند.

تسمه شیـــاری یا ribbed belt یکی دیگر از انواع تسمه های صنعتی میباشد که بعلت سطح تماس بیشتر با پولی انتقال قدرت از یک پولی و شفت به یک پولی و شفت دیگر بصورت یکنواخت تر انجام میدهد .

تسمه تخت یا flat belt یکی از انواع تسمه های صنعتی میباشد و مانند هر تسمه های صنعتی دیگر سبب میشود نیرو از یک پولی و شفت به یک پولی و شفت دیگر منتقل شود . مشاهده این مطلب>>انواع تسمه v شکل

مزایای تسمه

دارای کارایی و راندمان بالا می باشد

مقاومت بسیار بالا در برابر همتراز نبودن

در صورت زیاد بودن فاصله شافت‌ها بسیار ارزان و اقتصادی به شمار می رود

عدم وابستگی محوری به شافت‌های هم تراز

تسمه های صنعتی از ماشین‌آلات در برابر رطوبت و اضافه بار محافظت می کند

عایق مناسب برای هر گونه صدا و لرزش

از بین بردن ارتعاشات بارهای ضربه ‌ای

دارای سرعت های قابل تنظیم و متغیر است

قابلیت انتخاب سرعت برای انجام کارهای گوناگون

موجب افزایش طول عمر مکانیکی ماشین آلات صنعتی می شود

عدم نیاز به روغن کاری

مشاهده این مطلب>>تفاوت تسمه شیاری و تسمه تایم

کاربرد تسمه

ارزان‌ ترین ابزار برای انتقال نیرو، گشتاور و سرعت بین شافت‌هایی هستند که ممکن است به صورت محوری تنظیم یا تراز نشوند. انتقال نیرو توسط تسمه‌ها و پولی‌های مخصوص، حاصل می‌شود.

این مجموعه به آرامی، با حداقل سر و صدا کار کرده و همراه با بالشتک موتور و بیرینگ‌ها با تغییرات بار مقابله میکند.البته از مقاومت کمتری نسبت به چرخ دنده‌ها یا زنجیر‌ها برخوردار هستند.با این وجود، پیشرفت در مهندسی امکان استفاده از این قطعات را در سیستم‌هایی که قبلاً فقط از زنجیر یا چرخ دنده استفاده می‌نمودند، فراهم کرده است.

تسمه شیاری

تسمه های شیاری شامل تعدادی از شیارهای V شکل طولی می باشد که به صورت موازی تشکیل یک تسمه شیاری را می دهند . از مزیت این گونه تسمه ها می توان به عمر مفید بالای تسمه ، مقاومت در برابر فشار ، قابلیت استفاده از پشت و روی تسمه در به حرکت درآوردن اجزای مختلف موتور اشاره کرد. این گونه تسمه ها جایگزین تسمه های سنتی شده و به طور قابل ملاحظه ای باعث کاهش هزینه ها شده است. ارتفاع کوتاه این نوع تسمه باعث انعطاف پذیری بیشتر شده و امکان کارکردهای پر پیچ و خم را به آن می دهد (استفاده از پشت تسمه) . شماره گذاری تسمه های شیاری شامل تعداد شیارها و نوع شیارها و طول تسمه به میلیمتر می باشد.


[ بازدید : 57 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

انواع تسمه

پنجشنبه 28 اسفند 1399
12:07
وحید یوسفی مهر

انواع تسمه V شکل

ایران ویرا ارائه دهنده تسمه، تسمه تایم، تسمه تایمینگ، تسمه نقاله، انواع تسمه، تسمه صنعتی، خرید تسمه، فروش تسمه، پخش تسمه، نوار نقاله در ایران جهت سفارش با شماره های02133980559 - 09121466526 تماس حاصل فرمائید

________________________________________

یکی از مهم ترین قطعات در صنعت، تسمه می باشد، به طور کلی برای انتقال قدرت از تسمه استفاده می کنند. از تسمه برای منتقل کردن نیرو بین دو محور با فاصله زیاد استفاده می کنند.در حال حاضر در بازار انواع تسمه ها برای بسیاری از مصارف مهم در صنعت، کارخانه ها و ... کاربرد دارد.

یکی از انواع تسمه، تسمه های v شکل می باشد، تسمه های Vشکل نیز دارای چندین نوع می باشد، تسمه v شکل روکشدار(ساده),تسمه هایی با قابلیت بالای انتقال نیرو,مقاوم دربرابرحرارت,روغن و ضد الکتریسیته ساکن هستند که دربسیاری از کشورهای جهان مورداستفاده قرار می گیرند.به دلیل مقاومت آنها دربرابرتغییرات طولی,کارکرد چندتسمه درکنار هم امکان پذیراست.

تسمه های v شکل، تسمه هایی مدور هستند که دارای کاربردهای گسترده ای درماشین آلات صنعتی وکشاورزی میباشند. این تسمه ازنظرفنی برای فولی های معمولی طراحی شده وبسیارمقرون به صرفه می باشند.

تسمه های Vشکل دنده ای

تسمه های Vشکل دنده ای که به صورت قالبی تولید می شوند دربرابرحرارت و روغن مقاوم بوده و ضد الکتریسیته ساکن هستند.تفاوت اصلی و عمده میان تسمه های وی شکل استاندارد و تسمه وی شکل دندانه ای این است که تسمه دندانه ایی این قابلیت را دارد که به دور یک فولی کوچک به گردش درآید و مقدار دفع حرارت (میزان حرارت ایجاد شده بین تسمه و پولی در حین حرکت) را افزایش دهد. اگر فولی دستگاه شما کوچک است دندانه های تسمه باعث میشود تسمه به خوبی به فولی چنگ بزند و باعث افزایش چسبندگی تسمه به فولی ها می شود.به دلیل مقاومت آنها دربرابرتغییرات طولی,کارکردچندتسمه درکنارهم امکان پذیراست.این تسمه های دنده ای به علت انعطاف بالا,نشست مناسب در شیارفولی و ایجاد حرارت کمتر در هنگام کار,طول عمر مفیدبیشتری دارند. مشاهده این مطلب>>تسمه از جنس پلی اورتان

کاربرد تسمه های Vشکل دنده ای

تسمه های Vشکل دنده ای نسل جدیدی ازتسمه های Vشکل می باشند.این تسمه ها کاربردهای گسترده ای دارند,به خصوص درکاربریهای صنعتی با فولیهای کوچک و سرعتهای بالا,مزیت کلی تسمه های دنده ای نسبت به تسمه های ساده که شامل مقرون به صرفه بودن,انتقال بهترنیرو و دوام بهتراست,سریعا تحولی چشمگیر رادرصنعت تسمه ایجاد کرد.

تسمه های Vشکل اسپیشیال روکش دارتسمه هایی مقاوم دربرابرحرارت , روغن و ضد الکتریسیته ساکن هستند.به دلیل مقاومت آنها دربرابر تغییرات طولی,کارکردچندتسمه درکنارهم امکان پذیراست.

تسمه های روکش دار

تسمه های روکش دارازسه بخش اصلی تشکیل میشوندکه عبارتنداز:

1-لاستیک فشرده ای که دربرابرتغییرات حرارتی و فشار مقاوم است.

2-نخهای تسمه که وظیفه انتقال نیرورا به عهده دارند.

3-پارچه روکش که کل تسمه را پوشش داده و آن رادربرابر عوامل محیطی و سائیدگی محافظت می کند.

کاربرد تسمه های روکش دار

تسمه های روکش دار Vشکل اسپیشیال,درماشین آلات صنعتی و کشاورزی استفاده میشوند.این نوع تسمه هابرای کاربردهای با سرعت بالا مناسبند.تسمه های اسپیشیال برای فولی هایی با پهنای % 50کمترازفولیهای تسمه های کلاسیک(ساده)کاربرددارندو به ما امکان استفاده بهینه از فضا را میدهند.ازآنجایی که فولی های جدید چندمنظوره می باشند,دربیشترمواردمی توان تسمه روکش دار(ساده)رابا تسمه اسپشیال تعویض نموده ودر نتیجه به انتقال بهتر نیرو و دوام بیشتر تسمه دست یافت.

تسمه هایV شکل اسپشیال دنده ای

تسمه های Vشکل اسپشیال که به صورت قالبی تولید می شوند دربرابرحرارت و روغن مقاوم بوده و ضد الکتریسیته ساکن هستند.به دلیل مقاومت آنها دربرابرتغییرات طولی,کارکردچندتسمه درکنارهم امکان پذیراست.این تسمه های دنده ای به علت انعطاف بالا,نشست مناسب در شیارفولی و ایجاد حرارت کمتر در هنگام کار,طول عمر مفیدبیشتری دارند

کاربرد تسمه هایV شکل اسپشیال دنده ای

تسمه های Vشکل اسپشیال دنده ای نسل جدیدی ازتسمه های اسپشیال Vشکل می باشند.این تسمه ها به خصوص درکاربریهای صنعتی باسرعت های بالا,کاربردهای گسترده ای دارند.مزیت کلی این نسل جدیدتسمه نسبت به تسمه های روکش دار اسپشیال که شامل مقرون به صرفه بودن,انتقال بهترنیرو ودوام بهتراست,تحولی سریع رادرعملکردتسمه ایجادکرد.

تسمه های Vشکل چندخطی ساده

تسمه های چندخطی علاوه برداشتن مزیتهای تسمه های Vشکل ساده,مزایای زیررانیزنسبت به تسمه های ساده دارند:

1-تسمه هانسبت به یکدیگرعقب و جلو نمیشوند.

2-استفاده ازخط سیرهای افقی بدون هیچ مشکلی امکان پذیرمی باشند.

3-قابلیت های جذب شوک های ضربه ای راافزلیش می دهند.

تسمه های سادهV شکل چندخطی شامل چندتسمه تک می شوند که توسط یک نوار دربالا به هم متصل شده و تشکیل یک تسمه واحد را میدهند.این تسمه ها در دستگاه های سنگین مورد استفاده قرارمیگیرند.

دلیل اینکه از تسمه های دسته ای به جای تسمه های تکی استفاده میکنند این است که با قرار دادن تعدادی تسمه در کنار یکدیگر تسمه ها از قدرت بیشتری برخوردار میشوند و کشش یکنواختی در سرتاسر تسمه ها برقرار میشود.

این گونه طراحی لرزش های معمول در کارکرد تسمه های تک را جذب می کند.این نوع تسمه علاوه بر مقاومت در برابر روغن و حرارت ,ضدالکتریسیته ساکن نیزهست.علاوه برتسمه های ذکر شده ,تسمه های ویژه ای ازاین نوع با مقاومت حرارتی بالا با نخ پلی استریاکولارنیزتولیدمی شوند.

یک تسمه V شکل استاندارد حاوی رشته هایی از جنس پلی استر است که در سرتاسر تسمه کشیده شده است و این در حالی است که در یک تسمه کولار این رشته ها با رشته هایی از جنس کولار جایگزین شده اند.

تفاوت واقعی زمانی است که شما یک پولی برعکس دارید مانند پولی های ماشین برف روب یا ماشین چمن زنی ، در این حالا تسمه کولار فشار وارده را بهتر از تسمه V شکل استاندارد تحمل میکند.جنس کولار در این نوع شرایط قوی تر است و بار شوک (فشار) را بهتر تحمل میکند. این تفاوت میان تسمه وی شکل استاندارد و تسمه کولار است.

کاربرد تسمه های Vشکل چندخطی ساده

تسمه هایVشکل چندخطی برای ماشین آلات صنعتی ای که حرکت های ضربه ای شوک مانند رادارندوهمچنین برای کارکردهایی که درآنها ممکن است لرزشهای معمولی تسمه اثراتی منفی بر عملکرد دستگاه بگذارد,استفاده می شوند.

درماشینهای کشاورزی و به خصوص کمباینها,آنها اغلب به عنوان تسمه های اتصال دهنده استفاده می شوند و برای کاهش لرزش و افزایش عمرمفیدتسمه,جایگزین تسمه های تخت یا مجموعه ای از تسمه ها میشوند.


[ بازدید : 51 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

نوار نقاله

سه شنبه 26 اسفند 1399
20:01
وحید یوسفی مهر

نوار نقاله

نوار نقاله در عبارت از دو کلمه نوار و نقال ساخته شده است که عبارت نوارنشان از یک حلقه بسته دارد که به صورت پهن و عرض دار و انعطاف پذیر است که نقاله قابلیت نقل کردن جسمی یا جرمی را توسط نوار نشان می دهد که به آن تسمه نقاله نیز گفته می شوداین نوار دایما در حال کشش و انعطاف هست پس باید در برابر نیروهای کششی و خمشی استحکام کافی داشته باشد واز دو بخش بلت و تجهیزات مکانیکی ساخته می شود.

این نوار به مثابه هم جاده و هم سیستم حرکتی یک مجموعه تولیدی و پردازشی است. با ماشینی شدن صنعت و عدم دخالت انسان نیاز به نقاله ها گسترش صد چندان یافته است. نقاله مثل مسیر بسته ای است که باری را جابجا می کند و مدام این چرخه تکرار می شود. خواه هدف انتقال باشد و خواه هدف تعیین مسیری باشد که می بایست در طول آن، فرایند خاصی روی محصول انجام گیرد.

به صورت عامیانه از این دستگاه با نام نوار نقاله یاد می شود. در عمل این دو ماشین یکسان هستند و تنها در برخی ویژگی ها متفاوت هستند.

معمولا محل اتکای وسایل در این دستگاه به صورت زنجیری است و به منظور جابجایی موادی با شکل صلب مثل ظروف، جعبه ها و یا هرچیز دیگری استفاده می شود. اما در دستگاه تسمه نقاله به جای زنجیر از تسمه استفاده می شود. چون محل اتکا بسته است می توان موادی که شکل ثابت ندارند همچون شن و ماسه را منتقل کرد.

جنس نوار نقاله :

این دستگاه از اجزا و قطعات مختلفی تشکیل شده است.

اما مهمترین بخش آن تسمه است.

جنس تسمه ها با توجه به شرایط کاری متفاوت انتخاب می شود.

این تسمه می تواند حتی از فلزات برای برخی کارهای خاص تولید شوند اما اغلب تسمه ها از جنس های لاستیکی تولید می شوند.

تسمه های آج دار، استیل کرد، پی وی سی ، پی وی جی و تسمه نقاله V شکل انواع گوناگونی از تسمه ها هستند.

این تسمه جز وسیله های حمل کننده سیستم های انتقال موادهای تسمه ای می باشند.

شکل ظاهری آنها به این صورت است که دو قرقره یا بیشتر به وسیله یک حلقه از تسمه هایی که برای حمل مواد هستند به دور آن پیچیده می شود.

مزایای استفاده از آن :

مزایا و ویژگی های استفاده از نقاله منجید دار

نوار نقاله منجید دار یا همان TEXTER دارای چندین لایه متنوع است.(همین امر باعث شده تا این نمونه از نوار نقاله یعنی نوار نقاله منجید دار بیشترین استفاده را نسبت به سایر نمونه ها داشته باشد.)

در نوار نقاله منجید دار از الیاف منجید استفاده شده؛ در قسمت طول آن یعنی تارها از جنس پلی استر بوده که موجب شده تا افزایش طولی آن کم شود، همچنین در قسمت عرضی آن( پودها) به دلیل استفاده از نایلون به راحتی انعطاف پذیر خواهند بود.

کارکرد بسیار خوبی در برابر ضربه ها دارد زیرا در نوار نقاله منجید دار لاستیک نایلون به کار رفته است.

از دیگر ویژگی های این نوع نوار نقاله موارد زیر می باشد:

مقدار چسبندگی متناسب با لاستیک منجیدها

متنوع بودن کاورها

محکم بودن و استقامت در مقابل پاره شدن های احتمالی

ضد رطوبت بودن


[ بازدید : 58 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

فروش انواع تسمه

سه شنبه 26 اسفند 1399
19:58
وحید یوسفی مهر

فروش انواع تسمه

فروش انواع تسمه عنوان مطلبی است که ایران ویرا برای شما همراهان فراهم آورده است.برای انتخاب و خرید تسمه باید شناخت قابل قبولی از تسمه،انواع تسمه و همچنین استاندارد هایی که در ساخت و تولید و ارائه تسمه رعایت می شود داشته باشیم.ایران ویرا به عنوان یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان تسمه در ایران در زمینه فروش انواع تسمه فعالیت گسترده ای دارد.برای آنکه توانایی های ایران ویرا در زمینه فروش انواع تسمه را بررسی کنیم ابتدا لازم است کمی در مورد انواع تسمه بدانیم.

انواع تسمه

همان طور که پیش تر بیان کردیم تسمه ها دارای انواع مختلفی هستند که به معرفی چند مورد از آنها می پردازیم:

تسمه تخت ( Flat belts ): این تسمه ها به طور گسترده در قرن های 19 و اوایل قرن 20 کاربرد بسیاری داشته که برای انتقال قدرت در کارخانه ها استفاده می شده. کاربرد آن ها در مزارع و معادن و .... از قبیل کارخانه های چوب بری، خرمن کوب نوار نقاله و .... می باشد.جنس تسمه تخت از چرم ، پارچه و یا لاستیک ،پلیمر است.

تسمه گرد ( round belts):تسمه هایی با سطح مقطع دایره ای شکل هستند و برای اجرا در پولی هایی با شیارهای v شکل با زایه 60 درجه طراحی شده اند.این شیارهای گرد زمانی مناسب هستند که چرخ پولی های گرد به سمت تسمه ها راهنمایی شده باشند.این تسمه در طول ها و اندازه های مختلف تولید می شود که برای اتصال این تسمه از یک جز اصلی یا اتصال فلزی و یا جوش استفاده می شود.

تسمه ذوزنقه ای (v-belts):این تسمه که به عنوان تسمهv شناخته می شود و سطح مقطع آن ها ذوزنقه ای شکل است و مشکل هایی از جمله لغزش و هم ترازی را حل می کند.این تسمه ها به خاطر ضخامت بزرگترشان نسبت به تسمه های تخت ، نیاز به پولی های بزرگتری دارند و دارای طول های قابل تنظیم با قابلیت جداسازی قطعات و متعلقات در هنگام لزوم می باشد.برای بدست آوردن قدرت بالای مورد نیاز 2 یا چند تسمه ذوزنقه ای را در آرایشی به نامmulti-v در کنار یکدیگر به هم متصل می کنند که در خوشه های چند شیار قابل اجرا می باشند.

تسمه چند شیار (multi-groove belts):این تسمه معمولا از 5 یا 6 تسمهV شکل در کنار یکدیگر ساخنه می شود به همین خاطر برای همان سطح دیسک ، تسمه نازکتری نسبت به ذوزنقه ای به ما می دهد که این دلیل انعطاف پذیر بودن تسمه می باشد اگرچه اغلب پهن تر است که این انعطاف پذیری باعث افزایش بهره وری می شود.خم شدن مداوم تسمه ، انرژی کمتری را در اصطکاک داخلی به هدر می دهد.این افزایش بهره وری در عمل به دلیل کاهش اثرات حرارت بر روی تسمه است. تسمه به مدت طولانی تری به صورت خنک تر در سرویس عمل می کند.این توانایی درخم شدن ،به طراحان اجازه می دهد که مسیر را به صورت یک مجموعه و یا به صورت مارپیچی طراحی کنند.این خصوصیت می تواند به طراحی یک موتور محکم که در آن لوازم جانبی خیلی نزدیک به بلوک موتور نصب شده و نیازی به ارائه تنظیمات تنیدگی نمی باشد، کمک کند. کل این تسمه ممکن است به وسیله یک زنجیر پولی تنیده شود.

تسمه آجدار (ribbed belt): تسمه آجدار ، تسمه انتقال قدرت است که شامل شیارهای طولانی می باشد وعمل تماس بین دنده تسمه و شیار پولی را انجام می دهد. این تسمه دارای یک ساختار تک قطعه ای است که این ساختار برای توزیع یکنواخت تنش در سراسر عرض پولی در جایی که تسمه در حال تماس است ،ارائه شده است.تسمه آجدار دارای محدوده قدرت تاKW 600 بوده، با نسبت سرعت بالا، دارای حرکت مارپیچی شکل ، طول عمر بالا، پایداری و یکنواختی در تنش دیسک است و باعث کاهش ارتعاش می شود.این تسمه در کمپرسور،دوچرخه تناسب اندام،ماشین آلات کشاورزی، میکسر مواد غذایی، ماشین لباسشویی ، ماشین چمن زنی و...استفاد می شود.

فروش انواع تسمه

ایران ویرا در زمینه فروش انواع تسمه در ایران از یکی از پیشگامان شناخته می شود.همان طور که میدانید استاندارد های رعایت شده در تولید تسمه می تواند تفاوت ها را رقم بزند.ایران ویرا در زمینه فروش انواع تسمه موفقیت خود را مدیون استاندارد هایی میداند که در تولید رعایت کرده است.شما می توانید با کارشناسان ایران ویرا تماس بگیرید.تولید و فروش انواع تسمه تخصص ایران ویرا است.


[ بازدید : 59 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

تولید انواع تسمه

سه شنبه 26 اسفند 1399
19:57
وحید یوسفی مهر

تولید انواع تسمه

تولید انواع تسمه : ایران ویرا تولید کننده انواع تسمه در ایران این مطلب را برای شما فراهم آورده است تا شما همراهان پس از آشنایی با تسمه و انواع تسمه و کارکرد های مختلف تسمه در خصوص تولید انواع تسمه اطلاعات مفیدی را به دست آورید.علاوه بر شناسایی استاندارد های تولید با ایران ویرا به عنوان یکی از برجسته ترین تولید کننده گان تسمه هم بیشتر و بهتر آشنا شوید.اما پیش از هر چیزی لازم میدانیم کمی در مورد تسمه به جهت یادآوری صحبت کنیم و سپس به این مطلب بپردازیم.

تسمه

همان طور که میدانید و صرفا برای یادآوری باید گفت که تسمه یک حلقه از ماده‌ای انعطاف‌پذیر است که برای ایجاد پیوند مکانیکی و انتقال انرژی بین دو یا چند شفت استفاده می‌شود. حتما می دانید که تسمه ها به دور پولی‌ها پیچیده حلقه می‌زنند. در یک سامانهٔ دارای دو پولی ممکن است هر دو پولی در یک جهت به گردش درآیند یا تسمه به صورت ضربدری باشد تا جهتشان مخالف گردد. اما در مورد نحوه اندازه گیری تسمه ها که کمتر به آن در مطالب تسمه پرداخته بودیم و بسیاری از دوستان در این مورد سوال هایی داشتند باید گفت که تسمه‌ها را معمولاً با یکاهای میلی‌متر یا اینچ اندازه‌گیری می‌کنند که در تسمه‌های میلی‌متری قطر خارجی و در تسمه‌های اینچی قطر داخلی ملاک اندازه‌گیری است.

انواع تسمه

می توان انواع تسمه را به دسته بندی های زیر تقسیم کرد اما نکته قابل توجه این است که دنیای تسمه بسیار بزرگ و وسیع و هر روز در حال گسترش است.

تسمه تایم صنعتی

تسمه تایمینگ صنعتی

تسمه شیاری

تسمه های نقاله

نوار نقاله

تسمه برزنتی

تسمه گریپ

تسمه v-belt

تسمه آجدار

تسمه گرد

تسمه تخت

تولید انواع تسمه

همان طور که در بالا دیدید تسمه انواع بسیار مختلفی دارد لذا تولید انواع تسمه کاری بسیار حساس و دقیق خواهد بود کم ترین اشتباه در انتخاب ضخامت ها و یا در کیفیت نهایی می تواند موجب یک حادثه بزرگ در صنایع تولیدی شود به همین دلیل شناسایی تولید کننده گان و استاندارد هایی که در تولید به کار می گیرند می تواند به شما در انتخاب تان کمک کند به همین دلیل است که ایران ویرا به صورت شفاف همیشه پاسخ گوی تمامی همراهان خود می باشد تا بهترین راهنمایی ها را در خصوص نحوه و شرایط تولید انواع تسمه داشته باشد و به این ترتیب شما را همراهی کند.

ایران ویرا تمامی انواع تسمه را که در بالا ذکر کردیم با توجه به توان بالای مجموعه و همچنین با رعایت بالاترین استاندارد های تولید در اختیار شما همراهان عزیز قرار میدهد.همچنین شما می توانید در خصوص تولید و نحوه تولید و با ما تماس حاصل فرمایید تا توسط همکاران و کارشناسان ایران ویرا اطلاعات مفیدی را به دست آورید.


[ بازدید : 57 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به گروه صنعتی ایران ویرا است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]