تسمه شیاری

دوشنبه 26 مهر 1400
11:44
وحید یوسفی مهر

تسمه شیاری

با لبه ساده دارای دو سطح بریده در هر دو طرف هستند که مقاومت آنها را در مقایسه با تمسه های پیچشی در برابر خمیدگی و حرارت افزایش داده است. در راستای عرض تسمه وی شکل ازیک ترکیب خاص لاستیک به اضافه الیاف مخصوصی تهیه شده که انتقال قدرت و مقاومت آن در برابر سائیدگی بر اثر فشارهای جانبی را می افزاید که برای کارهای سنگین و محرک های سرعت بالا قابل استفاده است. این تسمه هم مانند سایر انواع تسمه در صنعت دارای کاربرد های بسیار زیادی می باشد. شما می توانید در ادامه با برخی از مهم ترین کاربرد های تسمه شیاری آشنا شوید.

کاربرد تسمه شیاری

همان طور که در جدول ذیل مشاهده می فرمایید تسمه شیاری در صنعت دارای کاربرد های بسیار زیادی می باشد.

1 صنعت لاستیک (تایر) و خودروسازی یکی از مهم ترین بخش هایی می باشد که این تسمه ها در آن کاربرد دارد.

2 از دیگر صنایعی که این نوع تسمه در آنها کاربرد زیادی دارد می توان به صنایع سنگ و شیشه و سرامیک اشاره داشت.

3 صنعت آسانسور از دیگر صنایعی می باشد که تسمه شیاری در آنها کاربرد دارد.

4 صنایع نفت و گاز و پتروشیمی از مهم ترین صنایعی می باشد که این تسمه ها در آنها بسیار محبوب و بسیار پر کاربرد است.

5 دستگاه های بدن سازی از دیگر دستگاه هایی هستند که با بهره مندی از این تسمه در ساختار خود عملکرد مناسبی بر جای می گذارند.

6 صنایع غذایی و داروسازی از دیگر صنایع پر کاربرد تسمه شیاری می باشند.

7 در صنایع بهداشتی این تسمه ها دارای کاربرد بسیاری هستند. استقبال از این تسمه در این صنایع بسیار زیاد می باشد و این مسئله به عملکرد بالای این تسمه ها اشاره دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین برای ثبت سفارشات خرید انواع تسمه شیاری می توانید با کارشناسان و مشاوران ما تماس گرفته و اقدام به ثبت سفارشات خود نمایید.

مزایای تسمه شیاری

می توان مزایای تسمه شیاری را به طور کلی به چهار دسته تقسیم بندی کرد که در ادامه به بررسی و معرفی هر یک از این موارد خواهیم پرداخت و موارد را برای شما شرح خواهیم داد.

یکی از مهم ترین مزایای این تسمه ها عمر مفید بالای این محصولات است که موجب می شود استفاده از این تسمه ها در دراز مدت کاملا مقرون به صرفه باشد.

از دیگر مزایای مهم انواع تسمه شیاری مقاومت بالا در برابر فشار می باشد. این مسئله می تواند به ما کمک کند که هزینه های تعیمر و نگهداری را تا حد بسیار زادی کاهش دهیم.

عملکرد بهینه در سرعت بالا و حرارت پایین می تواند سومین و مهم ترین مزایای این محصولات باشد که بسیار مهم و ضروری می باشد.

از دیگر مزایای این محصولات بسیار محبوب و پر کاربرد در صنعت قابلیت استفاده از پشت و روی تسمه شیاری می باشد که در به حرکت در آوردن اجزاء مختلف خودرو بسیار مهم و کاربردی می باشد.

مشخصات تسمه شیاری

به گزارش شرکت ایران ویرا ارائه دهنده تسمه در ایران، انواع تسمه شیاری یا تسمه های صنعتی چند شیار در صورتی که به طور مداوم خم شوند انرژی کمتری جهت اصطکاک داخلی مصرف می نمایند و در صورت افزایش حرارت تاثیری زیادی بر راندمان تسمه های شیاردار ندارد.به همین دلیل تسمه شیادار مدت زمان بیشتری در حالت کارکرد خنک تر هست. یکی دیگر از ویژگی های تسمه شیاردار توانایی خم شدن است که باعث می گردد طراحان از تسمه های شیاردار برای سیستم دارای مسیر مارپیچ استفاده کنند. تسمه های شیاردار دارای انواع ابعاد و مدل و جنس می باشد و بر اساس نیاز تجهیز مورد طراحی قرار می گیرد. از همین رو تسمه شیاری در بازار دارای محبوبیت قابل توجهی می باشد.

کاربرد تسمه شیاری در صنعت

تسمه شیاری در صنعت دارای کاربرد های متفاوتی می باشد و صنایع مختلفی می تواند مورد بهره برداری و استفاده قرار بگیرد. شما می توانید در ادامه با چهارده مورد از مهم ترین کاربرد های این محصولات آشنا شوید. ایران ویرا این چهارده کاربرد مهم را به ترتیب برای شما فراهم آورده است.

ماشین ابزار و ماشین آلات بسته بندی تسمه شیاری دارای کاربرد های فراوانی می باشد. یکی از این کاربرد ها در خطوط بسته بندی می باشد و شما می توانید از این محصولات در این زمینه بهره مند شوید.

از دیگر کاربرد های این محصولات استفاده در صنعت چاپ و کاغذ می باشد که بسیار مهم و پر طرفدار است و بهترین انتخاب می باشد.

صنایع رباتیک و اتوماسیون از این محصولات به صورت گسترده ای استفاده می کنند چرا که عمر مفید بالا در این صنایع بسیار مهم و ضروری می باشد. این محصولات این ویژگی بسیار مهم را دارا هستند.

از دیگر صنایعی که تسمه شیاری در آنها دارای کاربرد قابل توجهی می باشد صنعت نساجی می باشد که تولید کنندگان به صورت چشم گیری برای انجام عملیات خود به این محصولات تکیه کرده اند.

می توان به کاربرد مهم و وسیع این محصولات در صنعت چوب به عنوان دیگر کاربرد مهم این محصولات اشاره داشت.

تسمه پروانه مدل چند شیار که در تمامی صنایع ذکر شده به کار گرفته می شود.

تسمه دینام دارای چند شیار می تواند بسیار مهم باشد و در تمامی صنایع ذکر شده دارای کاربرد می باشد.

از دیگر صنایعی که تسمه شیاری می تواند مورد بهره برداری و استفاده قرار بگیرد صنعت لاستیک سازی می باشد.

از دیگر صنایع کاربردی که این محصولات در آن مورد استفاده قرار می گیرد صنایع سنگ و شیشه و سرامیک می باشد که به صورت وسیعی در این صنعت این تسمه ها دارای کاربرد می باشد.

دهیمن صنعتی که در آن استفاده از این محصولات بسیار مهم می باشد و به نوعی استفاده از آن ضروری می باشد صنعت آسانسور است که در آن مقاومت بالا در برابر فشار بسیار ضروری و مهم است.

از دیگر صنایعی که این محصولات در آنها می تواند مورد بهره برداری گسترده قرار بگیرد صنایع نفت و گاز و پتروشیمی است.

یکی دیگر از کاربرد های تسمه شیاری به علت مقاومت بالا و همچنین مزیت عمر مفید بالا استفاده در انواع دستگاههای بدن سازی می باشد.

در صنایع غذایی و داروسازی از این محصولات به صورت گسترده استفاده می شود.

در نهایت می توان گفت که صنعت کشاورزی یازدهمین صنعت پر طرفدار و پر رونقی می باشد که تسمه شیاری در آنها دارای کاربرد های فراوانی می باشد و از این تسمه ها در این صنایع به صورت گسترده ای استفاده می شود.


[ بازدید : 19 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به گروه صنعتی ایران ویرا است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]